Monday, September 14, 2009

Ons naweek

Vanmiddag net voor ses toe ek van die bus afklim en hier in ons straat afstap huis toe, ruik die aandlug vars van die lentegeure. By een huis is 'n enorme struik wit blomme wat so vol blomme is dit lyk amper soos een groot troukoek. By 'n ander huis is daar plate Jasmyn blomme en hier en daar hang geurige seringboom bloeisels. Nog 'n week begin. Laasweek het ek nuwe Aussie vriende op die bus gemaak nadat ons mekaar nou al so lankal op die bus sien ons is al bykans familie.. Ek het ook 'n geselsie met 'n Koreaanse barista ("koffie sjef") begin aanknoop in die oggende terwyl ek vir die trein staan en wag. Haar naam is Esther, probeer gerus haar koffie.

Saterdagoggend het ek my sen weer basketbal oefening toe geneem by die Hills Sport Stadion naby Castle Towers. Hier is so 'n paar selfoon fotos.



Omdat die weer nou al baie lekker warm is (die seisoen het nogal vinnig gedraai), het ons besluit om 'n paar hot-dogs in 'n piekniekmandjie te pak en by Freshwater Strand bietjie gaan sit op die strand. Ek het so honderd meter of wat in die see gaan snorkel en toe maar weer uitgeklim, siende dat daar nou nie juis visse is om oor huistoe te skryf nie. Nogtans was daar heelwat mense op die strand soos julle in die volgende foto kan sien.



Saterdagaand het ons weer bietjie ekstra dik "Rump" steak op die ou gas vuurtjie gegooi en Sondag het ons by die Muogamarra natuurreservaat gaan stap.

Wat dink julle van die fotos wat ek van die Waratah blom geneem het. Dit is mos New South Wales se "nasionale" blom en ook die kenteken van die gelyknamige rugbyspan.




Daar is ook soeen plek waar mens ietwat van 'n uitsig oor die Hawkesbury rivier het.


Hier is 'n foto van 'n miernes in 'n boom. 'n Mier boomhuis, of is dit nou 'n boom miershoop?



Dan wil ek julle ook bekendstel aan ons vriende vanaf Spanje. Hulle het hulle ook nou permanent hier in Aus kom vestig. Gaan lees bietjie Carina se blog by sonrisa.blogspot.com.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings