Tuesday, May 26, 2009

Ek wonder wie van julle het gisteraand op "One HD", Australië se gratis 24 uur sport kanaal na die Netbal kragmeting tussen die New South Wales Swifts en die Melbourne Vixens gekyk. Wat 'n titaniese stryd? Na 'n uur het beide spanne gelykop met 54-54 gestaan. Nogal baie indien jy in ag neem elke doel tel slegs 1 punt! Hulle moes dus binne 14 oortyd minute uitspeel en die finale telling was 65-63 in die Vixens se guns. Hulle was so kop aan kop dis ongelooflik.

Ons het mos so 'n paar weke terug by die Sydney Olympic Park Sports Stadium ook na die NSW Swifts (dis mos nou ons provinsie se span!) gaan kyk. Siende dat my vrou ook nou netbal speel, piekel ek soms saam as hulle speel. Dit is nogal 'n baie lekker sport om te kyk...
Ons is nogal bederf om hier in Oz se digitale TV volledige dekking van die ANZ Netbal kampioenskappe te kan sien. Netbal is hier nie 'n sport wat deur die media afgeskeep word nie!

Op 'n ander noot. Ek het so 'n rukkie gelede 'n epos gestuur aan die Hillsbus mense om te kla dat hulle nou my busstop in die oggende so 940 meter weggeskuif het van my huis, wel, vandag gee my vrou my die goeie nuus.... (weet nie of dit in reaksie was op die epos nie?) hulle het besluit om van Maandag af die 7h10 632 bus steeds naby ons huis te laat stop (maar slegs vir daardie tyd). Ek kla natuurlik nie - ek het mos net een bus nodig om by die stasie te kom - nou is ek weet happy soos 'n chappy.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings