Saturday, October 25, 2008

St. George's Basin

Goeiemore al die mense. Man, ek sê vir julle, hier is heelwat staproetes om te verken by die Booderee Nasionale Park in Jervis Baai. Daar is ook 3 oornag kampplekke waar mens in 'n tent kan gaan kamp en sommer regte vuurmaakhout kan gebruik. Inteendeel, by party van die oornagkampe hier voorsien hulle sommer stapels hout, soos in die volgende foto gesien kan word.

In die agtergrond kan julle die brandblusser kas sien.

Die volgende foto is op een van die staproetes geneem.


Om my huidige blogs oor Jervis Bay af te sluit, wil ek net so bietjie vir julle die omgewing wys waar ons gebly het.

Ons het in 'n huis by Sanctuary Point, regs langs St. George's Basin gebly. Dit is 'n baie mooi omgewing en baie rustig. 'n Paradys in die kleine, met 'n magdom voëllewe. Ek het die volgende Eastern Rosella voor in die tuin afgeneem. (Ek is egter nie seker of dit nie dalk 'n ander familie Rosella is nie). Maar wees verseker dat dit 'n soort papegaai is.

Die onderste Rosella lyk egter vir my meer soos 'n Crimson Rosella, terwyl die groen in die boonste een in die foto hieronder my laat dink dat dit weer 'n Eastern Rosella is.

Soms is dit moeilik om te kan onderskei tussen die verskillende Australiese inheemse voëlsoorte hier. Die "Crimson Rosella", die "Eastern Rosella" en die "Rainbow Lorikeet" lyk baie na mekaar as jy net na die verskeidenheid kleure kyk, maar sodra jy hulle van naderby beskou kom jy agter dat hulle reënboogkleure op heel verskillende plekke sit. Ek het die volgende foto van die Reenboog Lorikeet in die agterplaas geneem toe ons net hier aangekom het in Oz, dit was nog by ons vriende se huis langs wie ons nou bly.


Hier is 'n webblad waar mens mooi kan onderskei tussen die mees bekende van Australië se verskillende soorte voëls.

By die plek waar ons gebly het moes mens met so 'n steil voetpaadjie afloop to by die meer wat deur die see gevoed word deur baie nou ingange vanaf die see. Dus is die water souterig en kom daar baie skulpe langs die meer voor.


View Larger Map





Baie voëls soos Pelikane en eende kom ook hier voor.


So 'n paar mooi blomme wat ek hier afgeneem het.




En dan natuurlik, om die kersie op die koek te plaas: Hier is so 'n paar sonsopkoms fotos wat ek oor die meer afgeneem het.




No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings