Sunday, October 26, 2008

McCarrs Creek

Hier rondom Sydney is daar sommer 'n magdom plekke om te gaan piekniek hou as jy die dag lus kry om bietjie weg te kom op 'n Sondag middag. Een so 'n plek wat ons onlangs ontdek het is McCarrs Creek. Dit is net so 'n katspoegie weg van West Head en ook deel van die Ku-ring-gai natuurreservaat. Dit is geleë naby Scotland Island in die sout rivierloop wat tussen Palm Beach en West Head inloop. Natuulik is dit ook langs 'n Soutwater woud (Mangrove Forest) en baie van die seilbootjies waarmee mense op die see gaan seil word hier by McCarrs Creek gestoor.

Daar is heerlike sitplek onder koeltebome, plek vir vistermanne en mens kan ook met 'n kajak op die rivierloop gaan roei.


Die water is ongelooflik helder en mens sien nêrens rommel ronddryf nie.




Hier is 'n kaart van die omgewing. Mens kom daar uit deur met Pittwater road vanaf die Mona Vale pad te ry op McCarrs Creek rd.

View Larger Map

Dit laat my nogal dink aan die liedjie wat John Williamson oor die "Creek" geskryf het waar Aussies so lekker visvang.

Oath To Australia
(John Williamson)

Hoist up the kangaroo, red Ochre, Uluru
Golden wattle, and blue-gum green
Under a blue sky surrounded by oceans
Where rain on the inland is gold

God bless our rivers
May we always catch fish in the creek
I promise to return
All the love that you give to me

(Narration)
I believe in the ancient spirit of the great South Land (Terra Australis)
Her health is my responsibility
And her fruits will be mine only in return for my caring

God bless our coastline
May we always catch fish on the beach
I promise to return
All the love that you give to me


Bo kan julle die "Golden Wattle" blommetjies sien waaroor hy in die liedjie sing. Daar was so 'n boom in my ouerhuis in Suid Afrika se tuin.

Indien julle belang stel om na enige "Creek" in Australië te soek, gaan kyk by hierdie webtuiste, wat 21026 sulke "creeks" op 'n databasis het vir Australië.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings