Tuesday, October 21, 2008

Dolfyne kyk in Jervis Baai...en laasjaar in New Zealand

Ons vriende van SA wou baie graag dolfyne sien. Ons besluit toe om op een van daai Dolfyn besigtigings toere te gaan daar by Jervis Baai. Soms sien mens walvisse ook in die baai. Wel, die week wat ons daar was het ons beide dolfyne en walvisse gesien. Ons kon nie vir beter gevra het nie. Hier is so 'n paar fotos van die twee en 'n half uur lange veerbootrit...

Die plek waarby ons dit bespreek het was www.dolphinwatch.com.au.



In die volgende foto kan julle die ligtoring by "Point Perpendicular" sien.

Na so 'n soektog van omtrent 2 uur het ons toe op 'n groep dolfyne afgekom waar hulle in die water baljaar het.

Volgens die toerleier oorleef 100% van die klein dolfyntjies wat hier in Jervis Baai gebore word, omdat daar geen natuurlike vyande die baai binnekom om die dolfyntjies te bedreig nie.

Hulle het nie naby aan die veerboot geswem nie, maar hulle afstand gehou.



Ek het die volgende twee kort videos van die dolfyne afgeneem in Jervis Baai.






Toe ons egter laasjaar 26 November 2007 by Milford Sound was, het ons 'n hele skool dolfyne sommer van baie naby gesien, want seker so 12 van hulle het direk onder die veerboot se boeg vir etlike kilometers lank geswem. Hier is die boot waarmee ons was...

Ek het laasjaar nie 'n video daarvan vir julle opgelaai nie, dus hier volg nou splinernuwe beeldmateriaal, nog nooit op die Internet gewys nie. Dit wys hoe naby die dolfyne aan die veerboot geswem het. Hulle is darem sulke grasieuse diere.


No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings