Wednesday, August 20, 2008

Vir my vrou

Hierdie volgende liedjie van Nianell is vir my baie mooi en ek sit dit hier spesiaal vir die heel kosbaarste persoon in my hele lewe - my liefling vrou Tania.

Sal jy onthou...

Ek weet jou hart is weereens stil vanaand.
Jy lê hier langs my, maar jy's vêr.
Miskien as ek aan jou skouer raak,
sal ek kan voel wat jou seermaak.

Hoekom vertel jy my nie wat jou pla.
Wil jy regtig als self dra?
Kan jy nie sien jou hartseer sluit my uit?
Ek wil so graag daar vir jou wees.

Refrein:
As die wêreld donker raak en alles rondom jou verdwyn.
As jou more nie wil kom nie en jou son nie meer wil skyn,
sal jy onthou ek is hier om jou vas te hou.
Sal jy onthou,
ek bly altyd lief vir jou....

Ek wonder soms wie in jou lewe was,
wie het jou lag en pyn gedeel.
As ek kon weet sou ek dalk verstaan,
wat in jou stil gemoed aangaan...

Herhaal refrein..

(deur Nianell)

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings