Tuesday, May 27, 2008

Loukie gaan op Walkabout


Julle ken mos daai Netstar TV advertensie waar die mense van die voertuig opsporings maatskappy die ou in die restaurant bel om hom in kennis te stel dat sy kar gesteel was....wel iets soortgelyks het vandag met ons gebeur....maar nie omdat iets van ons gesteel was nie - NEE.

Julle sien: klein Karnallie (oftewel ons soft-toy shih-tsu hondjie genaamd Loukie) besluit toe mos - vandag is die dag wat hy bietjie die wêreld daarbuite gaan verken. Hy het mooitjies gewag dat my vrou na die kinders se skool toe is, en toe het hy 'n gat onderdeur die houtheining opgespoor vir die begin van sy avonture. Hy het sommer aleen die pad gevat om die blok op sy eentjie, net soos ons dit gereeld saam met hom gaan stap. Hy het ewe parmantig op honde Walkabout gegaan soos die Aborigines.

Ons het nie eens geweet hy is weg nie! Vanoggend, sommer uit die bloute kry ek toe ek die oproep by my werk van 'n veearts in ons omgewing. Iemand het ons soft-toy in die straat sien afstap en hom daarnatoe geneem voordat hy dalk onder die karre se wiele beland. Glo my - een van die besigste strate loop direk by ons huis verby.

Te danke aan die wonder van moderne tegnologie, kon die veearts eenvoudig die ingeplante mikroskyfie onder Loukie se vel lees en ons kontakbesonderhede vanaf die sentrale Australiese honde databasis verkry. Sonder dat Loukie dus enige uiterlike vorm van identifikasie by hom gehad het kon hy asit ware "huistoe bel" en het my vrou hom sommer gougou gaan oplaai. Wat 'n verligting! Hy is al soos deel van ons familie.

Sonder dat ons eens geweet het dat hy weg was, is ons gebel om te sê waar hy hom bevind.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings