Saturday, April 26, 2008

Saterdag by die strand

Na 2 weke se onophoudelike reën, was dit Saterdag 'n heerlike sonskyn dag. Dus het ons besluit om bietjie te gaan kyk hoe lyk Dee Why strand net noord van Curl Curl. Die hoofstraat van Dee Why word hoeka "The Strand" genoem. Ons het die fietse op die fietsrak gelaai en ek het my Rollerblades saamgevat, want ek het op Google Earth gesien daar is heerlike paadjies langs die strand waar ons kon gaan ry as 'n gesin. Ek het ook vir ons 'n termofles saamgevat vir 'n lekker koffietjie so net voor sononder.

Hier is vir julle 'n paar videos van wat ons daar gesien en gehoor het...




Mens kan van die hoofstraat al die pad met die paadjies ry tot by die strand.



Daar het 'n heerlike gesellige atmosfeer geheers. Plek plek het mense saam met hul kinders op die gras gesit. Op een plek het 2 meisies vir mekaar 'n baseball heen en weer gegooi en met bofbalhandskoene gevang. Ou mense het saam met hul kleinkinders gestap. Een verliefde paartjie het mekaar in die see ingedra en met water natgegooi. Mense het in die herfs-son gelê en bak op die sand.

Hier is vir julle ook bietjie fotos van die dag...


Hier is die GROTER SKYFIEVERTONING.

Ek wens ek kon julle laat ervaar wat mens sien, hoor, ruik en proe hoe dit hier is. Nou doen ek dit maar op soveel as moontlik verskillende media. Ons het vir ons by een van die straatkafees langs die "boardwalk" van die strand lekker vars vis en tjips gekoop en sommer net daar geëet terwyl ons vir die see gesit en kyk het. Dit was 'n betreklik windstil dag, maar tog kon ons die vars soutreuk van die seesproei inasem.

Ek het ook vir julle 'n kort video van 'n swart kraai geneem. Hulle is baiemaal ook in die bome by ons huis en klink soms kompleet soos kinders wat huil.




Daarna is ons na Pearl Beach, waar uittreksels van die gewilde sepie Home & Away ook geskiet word. Ons het verby Whale Beach gery, vanwaar mens op West Head kyk waaroor ek al voorheen geskryf het hier en hier van die paradys by die see. Die Barrenjoey Head en West head kyk direk op mekaar. Van West Head af kan mens weer die vuurtoring sien wat ek Saterdag afgeneem het.

Mens kan ook tussen die plantegroei langs die strand gaan stap tot by die strandmeer aan die ander kant van die "eiland". Die paadjie lei teen die koppie op tot by die vuurtoring. Die kinders het teen die duine afgegly en ons het net na sononder teruggery huistoe.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings