Saturday, March 08, 2008

Die Sydney-aners gaan piekniek en braai op 30 Maart by Bobbin Head

Kyk...hierdie geleentheid moet julle nie mis nie. Uiteindelik het die Suid Afrikaners 'n braai en piekniek! Dit vind vanaf so 11h30 op Sondag 30 Maart by Bobbin Head in die Ku-ring-gai Chase Nasionale Park plaas. Daar is 'n Piekniek area met BBQ fasiliteite, toilette, drinkwater, telefoon en selfs rolstoel fasiliteite. Die presiese posisie van die plek is hier op Google se kaart. As jy in Cherrybrook bly is dit so 20.2 km se ry. Toegangskoste is $11 vir 'n voertuig dag pas.
Die naaste treinstasie aan die plek is egter Mt. Colah wat so 7km se ry van die plek is.

Daar is ook 'n hele paar staproetes van die plek af.
Birrawanna Track
Gibberagong Track
Sphinx Track and Warrimoo Track

Volgens die website is die plek van 10AM tot 4PM oop.

Tentatief lyk dit op die Weervoorspelling of die kans vir reen daardie dag laag is.

Vir almal wat belang stel om te gaan...reply gerus by hierdie SAAustralia bladsy sodat die mense 'n idee kan kry hoeveel mense gaan. Hou ook die NSW Events bladsy dop.

Sien julle daar.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings