Saturday, February 23, 2008

Die Queen Victoria skip besoek Sydney hawe

Ons het vandag bietjie met die trein ingery stad toe. Sommer net vir die lekker. Ons het gehoor die Queen Victoria plesierboot het vanoggend vasgemeer in Sydney hawe en ons wou graag gaan kyk hoe die 2e grootste "Cruise ship", naas die Queen Mary II, van naderby lyk.

Hierdie skip is huidiglik besig met 'n 106 dae vaart reg om die aarde. Dit doen aan by 37 stede in 23 lande. Dit het op op 6 Januarie 2008 vanuit Southhampton in Engeland op sy heel eerste vaart om die aarde begin. Die eerste been van die reis het in tandem met die Queen Elisabeth II plaasgevind na New York in Amerika, waar hierdie 2 skepe ontmoet het met die heel grootste skip wat deur Cunard gemaak is. Daar is met 'n vuurwerkvertoning op 13 Januarie 2008 voor die 3 skepe by die "Statue of Liberty" in Amerika feesgevier (voor die aftrede van die QE II later vanjaar). Daarna is die gaste na Fort Lauderdale naby Miami (Florida), toe na Willemstad (in Nerderlandse Antilles - naby Venezuela), daarna deur die Karibiese see en die Panama kanaal na Puerto Quetzal, Guatemala en verder na Puerto Vallarta, Mexico asook Cabo San Lucas, Mexico. Hierna het dit gevaar via die Stille Oseaan na Los Angeles in Kalifornië Amerika. Daarna het dit gevaar van Los Angeles na Auckland en 'n paar ander stede in New Zealand soos Wellington. Daarna het die skip na Melbourne in Australië gevaar en het vanoggend so 6 uur in die oggend se kant hier in Sydney aangekom. Die meeste passasiers het hier afgeklim en vlieg nou terug na Engeland per vliegtuig. Nog stede wat besoek gaan word is: Bangkok, Singapoer, Kuala Lumpur, Mumbaai, Dubai, Athene en Barcelona. Die goedkoopste kaartjie kos 11000 pond (R 167 013) en die duurste kaartjie kos 116000 pond (R 1 761 228). Lees meer oor die Queen Victoria skip hier. As julle tussen nou en more aand 6 uur (9 uur die oggend daar in Suid Afrika) kan julle by die lewendige webcam gaan kyk wat mens kan sien van die Queen Victoria se brug af hier in Sydney....dit word elke 60 sekondes opgedateer en die skip vertrek 6 uur die aand (dus 9 uur Sondag oggend in SA hier uit Sydney na Brisbane)



Hier is die reisplanne van die Queen Victoria.

Hier is die webcam van die QE II:

En ook die webcam van die Queen Mary II:



Terwyl ons so rustig op 'n bankie daar naby "The Rocks" die gedoente gesit en gadeslaan het, het , begin die vrou wat langs my sit toe sommer met my gesels. Sy vertel toe vir my hoe dit nou vir hulle hartseer is om weer die skip te verlaat omdat dit oor die afgelope 6 weke bykans soos hulle huis begin voel het. Sy het ook in Engeland op die skip geklim en vlieg vannaand terug Engeland toe. Sy vertel toe aan my hoe hulle by ten minste 15 stede aangedoen het en hulle by elke stad kon afklim en die plek gaan verken. Sy merk toe sommer dadelik op dat ek 'n Suid Afrikaner is (uit ons onmiskenbare aksent) en vertel my hoe haar man eens op 'n tyd daar in Midrand gewerk het. Sy wou weet hoe lank is ons nou al op vakansie hier...en ek sê: Nee, ons bly nou al 9 maande permanent hier. Sy sê toe vir my sy moet nog gaan pak en groet ons.

Hier in Sydney ontmoet mens mense van oraloor die wêreld.

Hier volg die fotos van al ons wedervaringe van vandag...

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings