Friday, February 15, 2008

Al die mense wat so op hul eie slimmigheid vertrou

Aan al die mede reisigers daar buite. Ons is almal oppad iewers heen. Aan almal wat se oë oop is, wat wakker is en besluit het om die toekoms vierkantig in die oë te kyk. Aan almal wat kan saampraat omdat hulle lewe nie net om hulself draai nie, maar wat ook kinders het, of iemand kosbaar waaroor hulle hulself elke dag loop en bekommer. Aan almal wat eerlik genoeg is met hulself om nie mense soos Jurie Els te veroordeel oor sy besluit om New Zealand toe te emigreer nie en ook aan almal wat nie dink hulle is baie slim of onbreekbaar nie. Julle is nie alleen nie.

Dis 'n baie moeilike tyd waardeer ons ou volkie gaan. Ek dink vir baie van ons voel dit of alles wat "eens vas was", maak nie saak of jy bly en of jy ry nie, stelselmatig soos mis voor die son verdwyn...geloof in die opgestane God Jesus Christus inkluis. Vir sommige het die las al bietjie makliker geword, maar baie swoeg en sukkel nog om 'n rusplek vir hul en hul kinders te verseker. Sommige het besluit om te bly en die storm die hoof te bied. Ander weer het aangepak, wat vir hulle voel Everest is. Sommige het hul geloof verloor, en het hulself so deurmekaar gemaak met slimmigheid, dat daar haas niks kinderlike vertoue meer oor is nie. Hulle het hulself skoon van hul vastigheid beroof soos 'n hijacker wat homself in die voet skiet.

Vir al die ander wat nog moed hou:
Hier is 'n wonderlike lied van Don Francisco, wat ek dink julle na moet luister. Nie met julle kop nie, maar met daai kind in julle wat nog in goedheid glo. Julle kan na die liedjie gaan luister deur hier te kliek, of na die "Come Unto Me" track te luister op hierdie bladsy, of selfs hier.

Come Unto Me
Words and music by Don Francisco Copyright 1999

You that have heard My voice
You know the sound
You have not lost the way
You have been found
The door's standing open wide
It's warm in the light
Life beyond dreams inside
Shining so bright

Come Unto Me
Come Unto Me
I'll be your shelter
Come Unto Me

Th' world still is grinding on
But faith has not failed
Hirelings have come and gone
But love has prevailed
I'm still your Father
You are my own
Your Shield and your Sheperd
You're never alone

Come Unto Me
Come Unto Me
I'll be your shelter
Come Unto Me

No one can steal the life
Placed in my care
Sometimes the hardest part's just
Rememb'ring I'm there, but through
Light and through darkness
There's a cloud and a flame
A still small and quiet voice
Calling your name

Come Unto Me
Come Unto Me
I'll be your shelter
Come Unto Me

Come Unto Me
Come Unto Me
I'll be your shelter
Come Unto Me
I'll be your shelter
Come Unto Me

Hou moed.

1 KORINTIËRS 1:21
Dit was die bedoeling van God in sy wysheid dat die wêreld nie deur geleerdheid tot kennis van God sou kom nie. Daarom het God in sy goedheid besluit om deur die prediking wat vir die wêreld onsin is, dié te red wat glo.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings