Tuesday, December 11, 2007

Ons is nou op Medicare

Noudat ons die permanente VISA het kan ons mos op die regering se gratis mediese fonds kom. Dus is ons Donderdagaand na die Medicare in Castle Hill winkelsentrum omdat hulle Donderdag aande laat oop is en omdat alle lede van die familie wat oor 18 is hulself persoonlik moet gaan vertoon saam met hul paspoorte. Ons is dadelik gehelp, het eenvoudig ons paspoorte oorhandig en binne 10 minute het ons tydelike Medicare kaartjies gekry. Hierdie medies betaal natuurlik net ingekontrakteerde fooie en die res betaal mens self in...tensy jou privaat medies die res betaal.

Die vrou was baie vriendelik en ons het sommer gelyktydig aansoek gedoen vir die CentreLink family assistance waarvoor ons kwalifiseer omdat ons kinders het. Mens is ook geregtig op 'n verdere bedrag omdat my vrou nie nou werk nie. Sodra dit goedgekeur is word die bedrag eenvoudig elke 2e week in ons bankrekening inbetaal. Mens kan gaan uitwerk hoeveel jy op geregtig is by www.centrelink.gov.au.

1 comment:

  1. ‘n Geseënde Kersfees, en ‘n mooi 2008 vir julle!

    Blogging off.

    ReplyDelete

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings