Sunday, October 28, 2007

Ons staan van more af 'n uur vroeër op

Die afgelope ruk het die son al hoe later en later begin sak sodat die son eers 18h20 se kant agter die blou berge begin verdwyn het. Soggens 05h00 is die son dan al op. Maar gisteraand (Saterdag 27 Oktober) moes ons al ons horlosies een uur later stel. Dit beteken dus dat waar mens gewoond is om 06h00 op te staan, ons nou skielik een uur vroeër sal moet opstaan. Ons horlosies is een uur aan gestel in die dag.

Dit beteken dus:

  • dat die son nou 06h00 opkom en eers 19h20 se kant sak hier in Sydney. Die laaste lig verdwyn dus nou eers 19h45 in die aand.
  • Dat ons nou 9 ure voor Suid Afrika opstaan en werk toe gaan en nie meer 8 ure soos die afgelope week die geval was nie. Hulle noem dit daglig besparing omdat mens nou 1 ekstra daglig uur aan die einde van jou dag het om te geniet.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings