Saturday, September 22, 2007

Ons sien uit na ons kuier met familie

Nog 'n naweek is hier en dit is nog 'n week nader aan ons familie se kuier hier in Sydney. My skoonma en skoonsus het besluit om vir ons te kom kuier hier in Sydney vir 3 weke en ons kry hulle Saterdag 6 Oktober by die lughawe. Dit gaan so lekker wees om hulle weer te sien. Ons het baiemaal in Suid Afrika lekker langs die braaivleisvuurtjie gesit en kuier, waar my skoonma by ons gebly het.

Wel, ons het vandag vir ons 'n "Safety" Firepit gaan koop. Dit bestaan uit 'n dik gietyster skottel met 3 pote waarin jy lekker vuur kan maak en vleisbraai, en wat met 'n metaal sif bedek kan word om te keer dat kooltjies die hele wêreld vol skiet. Die rooster kan ongelukkig nie van hoogte verstel nie.

Toe ek hier aangekom het het ek eers gedink mens mag glad nie braaivleis vure maak nie, want wat anders sou dan verklaar dat mense hier tevrede is om hulle vleis so in die vet op 'n plaat of direk op die gasvlamme te braai?! Mettertyd het ek agtergekom dat dit nie is omdat hulle glad nie mag nie...hulle weet dalk nie van beter nie... Ons kry toe mos vandag 'n brandweerman in Bunnings (dis nou die local hardeware winkel soos Builders Warehouse) en vra toe vir hom of mens enigsins hier mag vure maak. Toe sê hy mens mag wel, maar dan moet mens net sorg dat jy ten minste 'n tuislang byderhand het vir ingeval...jy weet. Maar selfs in sommige parke (soos daar by Wisemans Ferry, word vure toegelaat, mits dit in "portable" BBQ's gemaak word. Mens mag natuurlik nie ten tye van die Fireban's in die droë maande nie.

Wel, ons het toe maar ons "Firepit" ingewy....en lekker tjoppies gebraai met "Steak & Chops" speserye op...lekker man!






Wat nuus betref hier by ons is daar nie veel nie. Met die kinders gaan dit BAIE goed. Hulle vaar uitstekend hier en beide van hulle kry al "Blue Awards". My seun spel volgens sy juffrou beter as meeste kinders in sy klas en van my klein popelopsie (dis nou Naomi) sê haar juffrou dat sy baie hard werk op skool en baie goed doen. Al wat ek vir almal wil sê: moenie oor jul kinders se aanpassing hier worry nie...maar eerder julle syne...die kinders het geen probleem met aanpassing nie.

In elk geval...ons sien baie uit na die 3 weke se kuier...hopelik sal meer van ons familie nog kom kuier. Kan nie wag om hulle al die dinge hier te wys nie. Sodat hulle saam met ons alles kan beleef en met hul oë SIEN ons is O.K. Ons verlang al baie, maar ek vang myself deesdae kort kort hoe ek by myself dink hoe ek van hierdie plek hou....mense gee Sydney 'n kans - dis baie rustiger as Gauteng.

Verder kuier ek elke Saterdag terwyl Markus basketbal oefen te lekker met 'n Libanees wat met 'n Aussie vrou getroud is en al 10 jaar hier bly. Snaaks hoe baie ons in gemeen het, want sy ouers en familie is ook nog almal in Libanon.

Ek het ok intussen die Webcam reggekry aan hierdie kant...sukkel nog net om dieselfde aan die SA kant van die verbinding aan die gang te kry. Hier kommunikeer ons al te lekker met Video oproepe en binnekort kry ek my 20 Mbps ADSL2 lyn. Optus het so 'n plan waar jy 20Gig teen tot 20 Mbps kry, met gratis lokale, nasionale oproepe en gratis oproepe na beide van ons se Optus selfone...alles vir $99. (Dis ekwivalent daaraan vir my om R400 per maand daarvoor te betaal). Daarbenewens bel ons teen 2.5c/minuut na Telkom fone in SA en 10c/min na selfone in SA.

Groete uit Kersiefontein (Cherrybrook)

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings