Sunday, August 26, 2007

Balmoral Strand

So 2 weke gelede het ons bietjie gaan inloer by die strand direk suid van Manly. Dit is in 'n baie beskutte baai en daar is bykans nie golwe nie. Hier is 'n kaart van waar dit geleë is.



Hier is 'n paar fotos van die strandjie. Anders as by Manly is die parkering gratis, maar mens moet nogal baie vêr stap teen die heuwel af as jy uiteindelik gekry het.

Mens kan glad nie die oop see hiervandaan sien nie, omdat die baai heeltemal ingesluit word deur land rondom.



Daai Sondag toe ons daar was, was daar 'n baie groot wynproe aan die gang van allerhande lande se wyne.

In die middel van die strand is daar soos 'n eilandjie met bome en gras wat uitstaan in die see in, dit gee die plek 'n baie lekker eiland gevoel.

Die see lyk soos 'n meer hier, want daar is bykans niks golwe nie.


Ons het te lekker op die strand gesit en roomys eet terwyl ons die sagte koel seesand tussen ons tone gevoel het.

Oraloor het mense sommer net gesit en kuier.





No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings