Wednesday, June 13, 2007

Nou kry ek elke oggend die trein en sit nie gefrustreerd in die verkeer vas nie

Nou ja. Die tyd in luilekkerland was lekker, maar dis nou verby. Dinsdag het ek by my nuwe werk begin en sover gaan dit baie goed. Ek is baie vetroud met die tipe werk wat hulle doen en behoort glad nie te sukkel om daar aan te pas nie, want die mense is vriendelik en hulpvaardig en die kantooropset ongelooflik baie soos aan wat ek gewoond was.

Een bonus is natuurlik die werksure hier...van 9 uur die oggend tot 5 uur in die middag met 'n halfuur etenstyd: 37.5 ure per week
Vir my beteken dit natuurlik ek hoef nie so vroeg uit die vere te spring soos wat ek gewoond is nie. Ek loop rustig so 8h20 by die huis tot by die busstop. Dit kos my $1.70 tot by die stasie met die bus, 'n rit wat so ongeveer 3 minute duur. Dan vat ek die Northern Line trein waarvoor ek 'n so $2.70 per dag betaal retoer. (Ek hoef net 'n paar stasies ver te reis op die trein, want my werk is in die Suburbs.) Dit beteken dit kos my so $6.10 per dag vir reiskoste. En daar is geen geld nodig vir parkering nie!! Ek is dan so 8h45 by die werk. Die publieke vervoer is baie goed hier...alhoewel die mense my hier vertel dat dit baie afsteek by ander ontwikkelde lande syne. Daar is so elke 14 minute 'n trein wat stiptelik op tyd is en die treine en busse is nogal verbasend goed gesinkroniseer. As ek byvoorbeeld by die trein afklim en by die stasie uitstap, wag ek net so 2 minute vir die volgende bus wat my huistoe neem. My werkgewer het vandag gesê hy is ook baie daarvoor dat die mense elke jaar hul volle 20 dae verlof neem en dat hulle genoeg rus kry en tyd met hul families spandeer, want dis mos waarvoor mens per slot van rekening werk...net so sê hy.

Maar nou ja...die tyd sal leer. Seker nog te vroeg om te sê.

Al wat ek weet...ons begin nou nogal bietjie verlang na die familie. Mens besef hoe vêr hierdie besluit ons maak van die mense wat ons liefhet. Ons is nou amper 9 keer die afstand tussen Pretoria en Kaapstad van ons mense af!!! Baie vêr.

Die mense op die busse en treine is natuurlik ook nie die mees spraaksaamste kalante wat mens kan kry nie. Hulle vaar soos skepe in die nag by mekaar verby...bang om oogkontak te maak. Maar ek het so vermoede hulle is nie regtig onvriendelik nie. As mens vreemdelinge so naby in jou spasie moet toelaat plaas dit mens nogal in 'n vreemde posisie, so ek vermoed dis 'n manier om die gedwonge nabyheid te hanteer.

Ek dink die volgende liedjie beskryf my lewe op die oomblik goed. Sê maar dis wat my vrou elke dag sing, want ons het op die oomblik maar net mekaar hier, saam met die kinders.

My Baby Takes The Morning Train
deur Sheena Easton

Wake up every mornin', I stumble out of bed
Stretchin' and yawnin', another day ahead
It seems to last forever, and time goes slowly by
Till babe and me's together, then it starts to fly

...

Chorus:
My baby takes the morning train, he works from nine till five and then
He takes another home again to find me waitin' for him

Chorus:
My baby takes the morning train, he works from nine till five and then
He takes another home again to find me waitin' for him

He takes me to a movie, or to a restaurant, to go
Slow dancing, anything I want
Only when he's with me, I catch light
Only when he gives me, makes me feel alright

Chorus:
My baby takes the morning train, he works from nine till five and then
He takes another home again to find me waitin' for him

All day I think of him, dreamin' of him constantly
I'm crazy mad for him, and he's crazy mad for me
When he steps off that train, I'm makin' a fool, a fight
Work all day to earn his pay, so we can play all night

Chorus:
My baby takes the morning train, he works from nine till five and then
He takes another home again to find me waitin' for him

(chorus repeats out)

He's always on that morning train
He works so hard
To find me waiting for him...

Gaan luister gerus na nog liedjies by ETPlanet.com

2 comments:

  1. Hallo Mnr Pitkos,

    Ons geniet jou swerwings / vertellings vreeslik, dit gee ons insig oor die land, julle doen en late, interressante foto's en nog meer. Wat ek oor gewonder het, het die maatskappy vir jou 'n voetuig gesponsor of het jy een privaat aangekoop. Petrol is seker vrekduur daar.

    Groete uit Johannesburg
    Twee fans
    Amanda en Johan

    ReplyDelete
  2. Nee, soos jy op die nuutste post kan sien het ek die kar self gekoop. Petrol wissel van $1.29 tot $1.45 per liter...so R8 per liter

    ReplyDelete

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings