Friday, June 08, 2007

'n Tikkie van Suid Afrika in Sydney

Ons het vandag bietjie een van die Suid Afrikaanse winkels in die Castle Hill omgewing gaan opsoek. Die een is by Round Corner en kan hier gevind word. Ons het sommer vir die snaaksigheid bietjie daar gaan inloer. Ons het 'n bottel van Mevrou Balls se blatjan gekoop, boerewors en pap. So julle kan seker raai wat ons vannaand eet....

Hier is die winkeltjie..



Ek het die volgende "prentjie" in een CD rak in die winkel raakgeloop wat vir my nogal toepaslik was op al ons "uitgewekenes" in Sydney...


Daar is allerhande snuisterye wat mens daar te vinde kry...ProNutro, Jungle Oats, Ina Paarman se souse, Robertsons Steak en Chops speserye en nog vele meer.

'n Ander Suid Afrikaanse winkel in die omgewing is blykbaar Springbok Delights in Mowbray Road, Lane Cove. Die plek is hier op die kaart. Ons sal wel nog daar gaan inloer. Toe ons laas week met ons woonstelle se opsigter, Sam, nogal 'n Italianer, gesels, kon hy nie uitgepraat raak oor die biltong en droëwors wat hy daar by hulle koop nie.

So skrop ons Boertjies maar nes oral op die ou aarde.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings