Monday, June 11, 2007

Al lê die berge nog so blou

Toe dit vir ons Maandag lyk of die reën bietjie opgeklaar het, het ons laat waai na die Blue Mountains, spesifiek na 'n dorpie met die naam Katoomba wat so 100 km Wes van Sydney af lê. Lees daaroor by Wikipedia.

Die "Blou Berge"/"Blue Mountains" kry hul naam van die blou mis-skynsel wat baiemaal oor die berge hang as gevolg van die verdamping van die Eucalyptus Olie vanaf die ontelbare "Blue Gum" bome. Die berge is op hul hoogste punt sowat 1100 meter hoog en word gekenmerk deur sandsteen formasies wat troon oor die ryg "Blue Gum" woude en watervalle in die valeie. Die rit het ons sowat 'n uur geneem tot bo in die "Blue Mountains" van waar ons nou bly in Ryde.
"
The name derives from the blueish tinge the range takes on when viewed at a distance, which is caused by the release of volatile oils from eucalyptus forests."

By Katoomba se Scenic World betaal mens $70 vir 'n familie en kan dan die "Scenic Skyway" tussen die hoë kranse, die "Scenic Cableway" tot onder in die vallei asook die "Scenic Railway" (wat blykbaar die steilste "trein rit" in die Suidelike Halfrond of iets is) meemaak.

Die woude is baie digbegroeid, en die uitsigte is asemrowend.

Hier is 'n foto van die SkyWay kabelkarretjie:


Daar is 'n onsaglik hoë waterval in die vallei waar mens afkyk uit die SkyWay uit...





Nadat mens met die Skyway oor die valley beweeg het kan mens aan die ander kantste krans afstap na die mooiste waterval wat my baie laat dink aan die hooftooisel van 'n bruid...

Die woude is ongelooflik ryg. Sover as wat die oog kan sien strek die Eucalyptus bome uit in die verte.

Ons het ook met die CableWay afgery tot in die vallei, waar mens deur die woud kan stap op 'n mensgemaakte "walkway" voordat jy weer met die baie steil "Railway" amper soos uit 'n mynskag weer teruggeneem word boontoe.

Hier volg 'n kort video wat ek in die woud geneem het:



Gaan lees gerus oor die Blue Mountains stadsraad hier, en daar is baie inligting omtrent die Blue Mountains by hierdie Wikipedia site. Daar is ook 'n klomp fotos. Daar is blykbaar rafyne wat tot 760 meter diep is.

En natuurlik het Australië sy eie "Drie Susters", maar net nie in die Karoo nie.


Oral rondom Katoomba is daar lykmy uitkykpunte en staproetes deur die blou berge.
So....as mense julle weer vra waar ons ons bevind, sê dan maar net vir hulle "...daar anderkant die blou berge...".

Luister sommer na die melodie van die volgende liedjie deur na hierdie site te gaan.

My Hartjie, My Liefie
Die son sak weg
Die son sak weg
Die son sak weg
My Hartjie, My Liefie
Die son sak weg
daar anderkant die blou berge

Chorus:
En ek wil, ek wil, ek wil
by my nooientjie gaan vry
Sy is so mooi en so liefies vir my
Ja, ek wil, ek wil, ek wil
by my nooientjie gaan vry
Daar anderkant die blou berge

My Hartjie, My Liefie
Die maan kom op
Die maan kom op
Die maan kom op
My Hartjie, My Liefie
Die maan kom op
daar anderkant die blou berge


En die son het inderdaad gou gesak, want voor ons ons kon kry toe was dit donker en het ons die pad terug aangepak op die Great Western Highway, wat allermins dieselfde is as 'n snelweg soos ons dit in Suid Afrika geken het. Die raad wat ek mense kan gee...moet dit nie na 4 uur die middag terug aanpak na 'n lang naweek nie...dit was maar 'n slakkepas.

Nog 'n liedjie wat met Blou Berge uit te waai het is natuurlik die immer bekende:

Al lê die berge nog so blou
al lê die berge nog so blou
Al lê die berge nog so blou
Haar woorde sal ek steeds onthou!

Nou gaan sy weg met ‘n lekker hart
Nou gaan sy weg met ‘n lekker hart
Nou gaan sy weg met ‘n lekker hart
Hier sit ek nou in pyn en smart!

Al woon my bokkie nog so vêr
Al woon my bokkie nog so vêr
Al woon my bokkie nog so vêr
Dan troos ek my aan die môrester.




No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings