Saturday, April 14, 2007

Ons is nou die trotse eienaars van 'n oorsese Australiese bankrekening

Toe ons nou-nou in ons posbus kyk kry ons die bevestiging dat die ANZ bankrekening geopen is en ons onsself moet gaan identifiseer by die tak in Sydney naby die plek waar ek gaan werk.
Die aansoek is op 1 Maart by die Centurion poskantoor gepos en vandag 14 April was die brief in ons posbus. Dit is egter vir 22 Maart gedateer.

Volgende stap is om 'n klein bedraggie geld in te betaal in hierdie rekening en om dan na 'n paar dae vir ANZ te kontak om te bevestig dat dit inbetaal is. Noem dit maar 'n toets, want ek wil seker maak dat die rekening wel reg opgestel is voor ek ons hele huis se geld daar inbetaal.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings