Thursday, April 26, 2007

Hoe om goedkoop fakse te stuur en te ontvang via die Internet

Ek het gister op 'n baie handige faks-na-email en email-na-faksnommer diens afgekom op die Internet.

Dit gaan veral handig wees as ons eers in Australië en ons vir besighede faksimileë moet stuur om al die honderde dienste en debietorders vir die soveelste keer te stop omdat dit nie die eerste keer ingesink het nie. Via die diens (wat lykmy in Vishoek in die goeie ou Kaap gesetel is) kry jy jou eie lokale Suid Afrikaanse faksnommer (08660xxxx). Al die fakse wat dan na daardie faksnommer gestuur word, word gerieflikheidshalwe na PDF, TIF of PS formaat toe ingescan en dan na jou e-pos adres gestuur sodat jy dit maklik kan organiseer. Mens kan ook krediete koop sodat jy vanaf jou rekenaar eenvoudig kan print na die geinstalleerde "driver" en hulle faks dan die dokument na enige faksmasjien in Suid-Afrika of oorsee. Ek het sommer die krediete met 'n Internet oorplasing gekoop gister en het vandag beide die faks-na-email en print-na-faksnommer diens uitgetoets. Dit werk wonderlik en die dokumente word in baie hoë resolusie gefaks en ook ontvang in jou e-pos. Ek kan dit aanbeveel aan enigiemand...dit kan baie handig te pas kom.

Die diens se naam is FaxFx by www.faxfx.net

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings