Wednesday, January 24, 2007

Ons hunkering na rigting en leierskap in ons lewe

So 'n rukkie terug kom ek naas Koos du Plessis op nog 'n "Koos" af wat skielik na baie jare weer bekendheid kry...en dit is Kommandant Generaal Koos de la Rey. In Louis Pepler (Bok van Blerk) se trefferliedjie : De la Rey word hy as't ware weer uit die verlede teruggeroep om 'n jong Afrikaanse nasie te kom lei waar hulle verdwaas en verskrik die huidige vraagstukke en vrese van 'n Nuwe Suid Afrika in die oog moet staar. Die liedjie bring heimwee in almal wat baie jare gelede trots "Ons vir jou Suid-Afrika" op aandag gesing het. Dit laat jou voel jy is deel van iets groter as jou daaglikse stryd om oorlewing in die nuwe betonoorlog van papierwerk, emails en agendas by die werk.

Die liedjie is deur Sean Else, Johan Vorster (beide van Eden) en Louis Pepler (Bok van Blerk) geskryf en getoonset.

De La Rey

Op 'n berg in die nag
lê ons in die donker en wag
in die modder en bloed lê ek koud,
streepsak en reën kleef teen my

en my huis en my plaas tot kole verbrand sodat hulle ons kan vang,
maar daai vlamme en vuur brand nou diep, diep binne my.

De La Rey, De La Rey sal jy die Boere kom lei?
De La Rey, De La Rey
Generaal, generaal soos een man, sal ons om jou val.
Generaal De La Rey.

Oor die Kakies wat lag,
'n handjie van ons teen 'n hele groot mag
en die kranse lê hier teen ons rug,
hulle dink dis verby.

Maar die hart van 'n Boer lê dieper en wyer, hulle gaan dit nog sien.
Op 'n perd kom hy aan, die Leeu van die Wes Transvaal.

De La Rey, De La Rey sal jy die Boere kom lei?
De La Rey, De La Rey
Generaal, generaal soos een man, sal ons om jou val.
Generaal De La Rey.

Want my vrou en my kind lê in 'n kamp en vergaan,
en die Kakies se murg loop oor 'n nasie wat weer op sal staan.

De La Rey, De La Rey sal jy die Boere kom lei?
De La Rey, De La Rey
Generaal, generaal soos een man, sal ons om jou val.
Generaal De La Rey.



Ek sien iemand het die musiekvideo op YouTube gesit en dit kan hier gesien word.

Julle kan gerus ook gaan lees watter lof het Koos Kombuis in hierdie artikel vir die liedjie, Generaal Koos de la Rey en vir Bok van Blerk.

Gaan lees bietjie oor Genl. Koos de la Rey by wikipedia.
Oor die anglo boereoorlog hier
Gaan kyk gerus na fotos van die boereoorlog.
Hier is ook 'n paar fotos van Generaal Koos de la Rey:

Offisiere Generaal JH (Koos) De la Rey


Offisiere, Generaal de la Rey is een van die laaste leiers wat oorgee



Kommandant Koos De la Rey was 'n trotse lang man

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings