Wednesday, January 24, 2007

Moontlike werkgeleentheid in Sydney

Nou ja, hier is ek nou weer op dieselfde bootjie as voorheen. In my soektog na werke in Australië kom ek toe nou mos af op 'n maatskappy wat baie belowend lyk en ek stuur my CV vir hulle. Dit was 28 November 2006. Hulle laat my toe die 29 ste weet dat hulle baie in my "skills" belang stel en dat ek hulle op hoogte moet hou van die vordering...

Begin Desember toe ek my ACS goedkeuring kry, toe laat weet ek hulle die 3e Januarie dat ons die 136 VISA ingestuur het en dat dit waarskynlik 5 maande of meer gaan neem. Op 8 Januarie kom hulle terug en sê dat daar 'n posisie is wat hulle vir my het en of daar miskien 'n manier is om die VISA proses aan te help. Ek stuur toe maar vir hulle al die inligting oor die sponsor VISA opsies wat daar is en 10 Januarie bel hulle my op my selfoon en ons hou toe 'n onderhoud van meer as 'n uur lank. Dinge klink baie positief en hulle sê dat hulle bietjie na die VISA opsies sal kyk. Op 15 Januarie kry ek weer 'n epos dat hulle dit nog ondersoek en vanoggend dat die MD na die VISA opsies kyk. So nou wag ons.... :-)

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings